2015/06/27

Black & red


Cześć !
Ostatnie miesiące były bardzo pracowite. Szkoda tylko, że owocem tej pracy nie są zdjęcia czy posty. Był to okres nauki nowych rzeczy, zapoznania się z nowymi ludźmi i otoczeniem. Ogólnie był to trudny okres. Nadgodziny w pracy, wyjazdy do domu na weekendy i totalny brak czasu na relax. Podczas pobytu w domu za każdym razem były wielkie plany przygotowania zdjęć ale zwyczajnie brakowało mi na to czasu. Chciałam spędzić czas z rodziną i z chłopakiem a po drodze jeszcze wyskoczyła jakaś koleżanka. Miałam tydzień urlopu, który spędziłam na odpoczynku, chciałam zwolnić tępo narzucone przez pracę. Jednak udało się przygotować kilka zdjęć. Pewnie wiecie, że prowadzenie bloga i przygotowywanie postów sprawia mi wielką frajdę i pozwala na oderwanie się od codzienności. Będę musiała spróbować znaleźć jakiś sposób na to aby więcej czasu tu spędzać.
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego.
Ciao ;*











Bluza, spodnie, plecak - Cropp / bluzka - House / buty - born2be.pl

2 komentarze: